La CUP vota a favor de la Tèxtil Rase

La CUP de Cardedeu va votar a favor de la reforma de la Tèxtil Rase, després de forçar a l’equip de govern a comprometre’s a obrir un procés participatiu sobre el futur centre cívic amb les entitats del poble.

A l’últim número del 9 NOU es parlava de la reforma de l’antiga fàbrica Tèxtil Rase, i es deia que la CUP de Cardedeu havíem votat en contra de l’aprovació del projecte bàsic de reforma en el ple del dia 29 de novembre; bé això és rotundament fals.

Des del la CUP de Cardedeu considerem la reforma de la Tèxtil Rase una obra prioritària per al nostre poble i per això defensem que es faci. Ara bé, considerem que cal fer-la en col.laboració directa de les entitats que en seran les usuàries finals. I per tant, el que vam fer al Ple de finals de novembre va ser exigir al equip de govern que es comprometés a obrir un procés participatiu amb totes les entitats i que aquest no fos només un petició d’esmenes a un projecte ja aprovat si no que fos obert i participatiu. Vam demanar a l’equip de govern de l‘ajuntament un compromís clar de reunir-se amb les entitats i treballar amb elles per què tinguessin veu i vot a l’hora de decidir el projecte feinal de la Tèxtil Rase.

Un cop assumida aquesta reivindicació de la CUP, i un cop que l’equip de govern es van comprometre a obrir el procés participatiu, nosaltres vam votar a favor del pressupost per a fer el projecte bàsic de reforma (que és el que realment es va votar al ple de dijous 29). Ara tenim el compromís de l’ajuntament a l’acta del ple i vetllarem per què el compleixin.

Assemblea de la CUP de Cardedeu

5 de desembre de 2007