La CUP de Cardedeu presenta una llista electoral per “anar més enllà” encapçalada per Blai Taberner i Mercè Falguera

La CUP de Cardedeu ha presentat les línies mestres de la seva proposta política, que passen per la construcció de comunitats fortes, la contenció del capitalisme al municipi i la conquesta de drets i sobiranies.

La CUP de Cardedeu ha fet aquest diumenge 5 de març l’acte oficial de presentació de la candidatura amb què concorrerà a les eleccions municipals del proper mes de maig.

L’acte ha estat conduit per l’exregidora de la CUP al consistori Laia Muñoz i ha comptat amb la participació del diputat al Parlament de Catalunya per la CUP Xavi Pellicer.

La CUP de Cardedeu ha presentat el seu lema de campanya, “Anem més enllà”, que vol explicar que la candidatura compta amb un projecte polític amb mirada llarga, defugint del curt termini i que vol avançar en la transformació d’arrel del municipi.

Mercè Falguera i Nico Planterose, números 2 i 3 respectivament, han afirmat que “cal posar la maquinaria institucional al servei de l’empoderament popular, de la construcció de xarxes, del veïnatge col·lectiu, de la solidaritat i del suport mutu. Al servei d’una transformació radical que implica que entenem que formem part d’una comunitat, d’una xarxa i que totes som responsables de totes. I que quan ho necessitem, aquesta xarxa sempre hi serà.”

El cap de llista de la CUP Cardedeu, Blai Taberner ha assegurat que en aquest nou cicle polític, la candidatura vol anar més enllà en les responsabilitats que ha assumit a l’Ajuntament fins ara: “Volem tot allò que calgui per posar Cardedeu al costat de la trinxera que li pertoca, el de les lluites, el de la gent que lluita. I si això vol dir l’alcaldia, doncs sí, volem l’alcaldia. El repte és majúscul, però el repte no ens espanta perquè tenim una brúixola ben clara i innegociable: la defensa dels drets de totes les persones.”

L’acte ha comptat amb una gran assistència de públic, que amb bon el temps, ha omplert la plaça de Sant Corneli fins l’hora de dinar.