El nostre poble: veu i vot!

Els veïns d’Arenys de Munt han tingut l’oportunitat de decidir – de forma oficiosa i no vinculant – si volien o no la independència del nostre país. La consulta, marcada per un gran rebombori mediàtic, ha delatat el què entenen per democràcia la dreta espanyola i del PSOE afincat a Catalunya que, encallats en l’espanyolisme colpista de passat tirànic, ens han volgut fer creure que és il•legítim que els catalans tinguem el dret a decidir sobre la nostra independència. El govern de la Generalitat de Catalunya, mesell de Madrid, fa escarni de la valenta iniciativa popular d’Arenys de Munt. La seva agònica democràcia ens empobreix cada dia com a ciutadans, i la consulta del 13 de setembre ha il•lusionat noves consultes arreu del territori. La nostra legitimitat, des de poble, és la dels ciutadans en l’exercici legítim del seu dret a decidir.

Els nostres governants no haurien de témer consultar al mateix poble a qui se li concedeix escollir-los un cop cada quatre anys. Concedir veu i vot al poble, enriqueix la nostra democràcia i ens fa més partíceps de les decisions polítiques que ens afecten. Que no ens espanti consultar si volem o no un escampall de blocs de 6 pisos a la zona de l’ARE a Cardedeu!

Els veïns de Cardedeu, també tenim veu, i volem tenir vot per decidir tant pel nostre poble com per la llibertat de la nostra nació!