Coneix millor els candidats i candidates de la CUP Cardedeu

17 persones encapçalen una llista de més de 100 noms per concórrer a les properes eleccions municipals i continuar fent créixer la llavor dels darrers 4 anys al govern local.

1. Laia Muñoz

Vaig estudiar Ciències Polítiques. He estat regidora de Serveis Socials, Salut i Immigració a l’Ajuntament de Cardedeu aquesta darrera legislatura. Una experiència tant intensa com enriquidora. Tinc un fill petit que m’enamora cada dia. Enlloc viuria més feliç que a Cardedeu.

2. Hug Luchetti

He estudiat Sociologia i Integració Social. Cursant Màster de Polítiques Socials i Acció Comunitària.  Militant a l’Esquerra Independentista. Construint alternatives i noves formes d'habitar amb la cooperativa d’habitatge de La Serreta – Cal Palé. Treballador en l'àmbit social. Regidor d’Igualtat, Participació i Joventut des del 2015.

3. Helena Todó

Soc Llicenciada en Comunicació Audiovisual, però porto més de 10 anys treballant en polítiques de joventut. Cardedeu em va acollir ja fa anys i aquí he tingut la Berta i l’Aniol, amb qui aprenc cada dia. ¡

4. David Perelló

Faig de pare, de dissenyador gràfic i de vegades també faig fotos. Participo tant com puc de la vida cultural i associativa de Cardedeu. M’agrada anar caminant als llocs.

5. Roser Homs

Soc matemàtica i estic acabant el doctorat. De joveneta vaig començar a implicar-me al moviment feminista del poble i des d'aleshores he estat vinculada a l'Esquerra Independentista. He redescobert l'entorn de Cardedeu amb els Corrigaires. Crec en el municipalisme com a eina imprescindible per transformar la nostra realitat més propera.

6. Clara Mas

Llicenciada en Filologia Catalana, he fet de la passió per les lletres la meva professió i em dedico a la correcció lingüística. Des de ben jove vaig començar a participar de l'Esplai i amb els anys he sumat experiències i aprenentatges amb aDONA't (col·lectiu feminista), l'Esquellot i El Polvorí. Crec fermament en les paraules de Montserrat Roig: la cultura és l'opció política més revolucionària a llarg termini.

7. Nico Planterose

Soc argentí i català d’adopció. Llicenciat en publicitat i comunicació estratègica. Soc el primer soci home de la cooperativa Artijoc. Emigrat del meu país després de la crisi del 2001, crec fermament en l'Economia Social i el cooperativisme.

8. Mercè Falguera

Soc educadora social de professió i antropòloga de formació. Feminista i activista LGTBI. M’agrada viatjar i gaudir dels petits moments de cada dia.

9. Àngels Ondiviela

Soc diplomada en infermeria, actualment prejubilada. Visc a Cardedeu des de fa 15 anys. Estic implicada en moviments feministes i socials des de jove i col·laboro al grup de salut de la CUP a nivell nacional. M'encanta Cardedeu, el seu entorn i teixit associatiu tan viu.

10. Nando Fornieles

Soc enginyer tècnic informàtic i defenso a tope el Software lliure i els estàndards oberts. Si hi ha mogudes en defensa dels drets socials, sempre intento ser-hi per donar un cop de mà.

11. Eulàlia Duran

Filòloga catalana de formació, soc professora de català a l'educació pública. El meu pas pels moviments socials i l'associacionisme comença en el món del lleure, com a monitora de l'esplai Bruixes i Bruixots; segueix amb la militància juvenil a Arran, i continua a la CUP.

12. Albert Ametlla

Soc mestre, vinculat a entitats, assemblees i associacions. Persegueixo el somni d'un món més just, ètic, crític i d'apoderament popular.

13. Mireia Riera

Vaig estudiar Educació Social i des de fa 20 anys sóc cooperativista. Des de ben jove, ja implicada en els moviments socials, creia i segueixo creient en la transformació social des del carrer, la feina i la família

14. Joan Andreu Macià

M’agrada la família, la casa, la feina, els amics...i caminar, parlar, pensar. En aquest poble, Cardedeu hi visc bé. I hi vull viure encara millor!

15. Boris Bonanno

Cardedeuenc adoptiu, sicilià de naixement, dedico el meu temps a treballar per un turisme sostenible i a la família. Estic molt vinculat per passió a l'agroecologia del Baix Montseny.

16. Núria Busquet

Visc de la traducció. Llegeixo molt. M'agraden les orquídies, la Poesia a Manta (PAM!), el teatre i córrer per Cardedeu. Tinc tres fills molt trempats que em donen feina. Quan no sembla que estem fent política és quan més en fem. Escric poemes i altres coses, de vegades. La cultura amb empatia és la nostra única esperança.

17. Benet Fusté

Sóc sociòleg i treballo a l'administració local. M'interessen les polítiques socials, m'agraden les persones de qui aprendre coses i em preocupen les desigualtats. El 2015 vam entrar al govern de Cardedeu per millorar la situació de les persones amb menys recursos. Estic content d'haver-hi pogut participar.