Assemblea oberta de Cardedeu per debatre la candidatura a les eleccions autonòmiques

Des de l’espai “Per la ruptura”, que agrupa a la CUP i diverses organitzacions de l’esquerra anticapitalista i independentista, es van convocar assemblees obertes arreu del territori per a debatre entorn la candidatura que es vol presentar a les eleccions autonòmiques del 27 de setembre. A Cardedeu també es va convocar una assemblea oberta i va aplegar una quinzena de persones.

Es van debatre diversos documents i propostes. Des del marc polític i codi ètic que ha de regir la pràctica de la candidatura, al full de ruta a desplegar per als mesos vinents. En l’assemblea oberta de Cardedeu es va debatre en com impulsar una ruptura nacional, social i democràtica. Es va posar l’accent en la importància de les municipals i la tasca del municipalisme com a motor de canvi. S’aposta per una declaració unilateral d’independència, així com la necessitat d’obrir un procés constituent d’arrel popular i des de la base i la necessitat de treballar per la construcció dels Països Catalans. En aquesta candidatura es vol mantenir el compromís i l’ètica que ha acompanyat a la CUP en aquesta legislatura, mantenint el topall en els seus i el límit d’una legislatura.

Les aportacions de la gent que van assistir a l’assemblea oberta se sumaran a la resta de les que s’han fet en altres territoris per a redactar un document final. Per altra banda, la CUP de Cardedeu volem repetir el format d’aquesta assemblea oberta però pensant en les municipals. Aquesta assemblea oberta es realitzarà el diumenge vinent 15 de febrer a les sis de la tarda al Tarambana i es vol debatre entorn la proposta política, el codi ètic, la campanya i la llista electoral.