Presentació de la llista i programa electorals a Sant Corneli

El passat diumenge 8 de maig, a la Plaça de Sant Corneli de Cardedeu, vam celebrar una festa d'inici de campanya en la que vam presentar el nostre programa i la nostra llista electorals.  La festa va incloure una acció del Carles Azcon, pintor i membre de la llista electoral, consistent a pintar un mural sobre la CUP.

Entre les paraules de presentació de la nostra alcaldable Marta Cordomí i les del Marc Sanjaume, que ens va presentar el programa electoral, vam gaudir també de l'actuació del grup DAGO, amb Yago Calbet, piano, i David Pérez, violí i ukelele, i la col·laboració de'n Jaume González, rapsoda, que ens van fer gaudir de la poesia de diversos poetes catalans amb acompanyament musical. Després d'un vermut i una fideuà popular, organitzats per la gent del Casal Popular Escorrelots, la festa es va acabar amb l'actuació musical del Jaume Ibars, cantant i líder del grup Rauxa de Sabadell.