La CUP i la resta de l'oposició demanen el trasllat dels punts a un ple ordinari i la recuperació de la freqüència dels plens.

Aquest text va ser llegit al ple extraordinari de 27 d'octubre de 2011 per tots i cadascun dels portaveus dels diferents grups a l'oposició demanant el trasllat de tots els punts de l'ordre del dia a un ple ordinari afegint-hi un punt mes en referència al manteniment de la periodicitat mensual dels plens.

El grup municipal de la Candidatura d'Unitat Popular, com la resta de partits a l'oposició de l’Ajuntament de Cardedeu, davant la convocatòria del ple extraordinari de la corporació

Manifesta:

•  El seu reconeixement als Serveis Econòmics i als Serveis Tècnics per la feina feta en la preparació d’aquest Ple.

•  El reconeixement als espais de treball i de debat, a la col·laboració i a l’aportació d’informació dels diferents grups tant tècnica com política.

•  La seva sorpresa per la convocatòria d’un Ple considerat com extraordinari la qual cosa altera l’acord tàcit i verbal de mantenir la periodicitat del plens, mensuals, perquè suposa  limitar la participació de la ciutadania i dels grups polítics, a més de vulnerar frontalment i unilateral la relació de bona fe i les bones pràctiques que entenem com a fonamentals en les relacions entre totes les formacions polítiques del consistori i que, a dia d’avui, ningú altre havia posat en perill.

•  L’incompliment reiterat dels terminis de presentació de la documentació dels punts a debatre en el Ple. Aquesta vegada, ahir dia 26 a les 17.55h, vàrem rebre les darreres modificacions a les propostes que avui s’havien de sotmetre a la consideració del Ple.

Demana:

•  Retirar els punts de l’ordre del dia i

•  Convocar un Ple Ordinari, el més aviat possible, amb els mateixos punts però incloent-ne un, el primer, la modificació de la periodicitat de les sessions plenàries amb la finalitat de mantenir el règim de sessions, mensual, acordat fins ara.

•  En cas de no ser atesa aquesta petició el vot serà en contra a cadascun dels punts de l’actual sessió extraordinària'