La CUP Cardedeu denunciem la tolerància amb el feixisme i el racisme de l’equip de govern

Aquest dimecres 6 de març la premsa s’ha fet ressò que el segon tinent d'alcalde i regidor de Comerç i Turisme de Cardedeu, Jaime Gelada, té la imatge de les 'Brigadas Blanquiazules' al seu compte de Twitter, a part de simbologia i comentaris de caire ultraespanyolista. D’aquesta manera s’ha destapat el veritable tarannà ultradretà que el portaveu del Partit Popular de Cardedeu amaga sota la disfressa de demòcrata.

Recordem que les 'Brigadas Blanquiazules' són un grup d'aficionats radicals i ultres del RCD Espanyol. Diversos membres d'aquest grup han estat condemnats per pertànyer a organitzacions racistes o nazis. El símbol de les 'Brigadas Blanquiazules' és el Totenkopf (el terme alemany per designar la calavera), el mateix símbol que utilitzava la guàrdia personal de Hitler i que posteriorment van adoptar les SS. El símbol també va donar nom a la Totenkopfverbände, la secció de les SS encarregada de vigilar els camps de concentració del Tercer Reich.

Davant d’aquest fet, la CUP de Cardedeu volem denunciar la tolerància i connivència amb el feixisme i el racisme de l’equip de govern. Mentre aquest no prengui cap mesura contundent al respecte volem expressar el nostre rebuig a qualsevol expressió de caire racista o feixista i la nostra determinació a combatre-les allà on es produeixin.

Zero tolerància al feixisme i el racisme. Evitem-ho abans que sigui massa tard.