Escalfant motors per les municipals 2015 [Assemblea Oberta]

Convocatòria de la CUP Cardedeu a l’Assemblea Oberta del 15 de febrer a les 18h al Tarambana

Diumenge 15 de febrer tindrà lloc la primera posada en marxa pública del què ha de conformar la Candidatura d’Unitat Popular de Cardedeu per a aquestes municipals 2015. Des de la CUP encarem aquest nou repte molt engrescades per a seguir construint un municipalisme popular coherent i allunyat de la vella política, aprofitant la confiança dipositada per moltes veïnes i veïns que ens van situar com a tercera força en les darreres eleccions i amb ganes de superar aquests resultats.

Ara doncs, fem el primer pas per reforçar el projecte de la CUP per a les properes municipals. Animem a participar amb nosaltres a totes les persones i col·lectius que creguin que la lluita institucional pot esdevenir una eina més per a transformar el nostre poble, sent conscients que el municipalisme no pot ni ha d’acabar aquí i que continua al carrer i al viu teixit social cardedeuenc.

Donada la conjuntura actual, entenem també les eleccions municipals com un escenari idoni per la ruptura democràtica i la independència, esdevenint eleccions plebiscitàries i constituents. Cal  recuperar així, les sobiranies des del municipalisme conseqüent. Per tant, és prioritari bastir candidatures municipals en clau de ruptura, anticapitalistes i independentistes.

Per a capgirar Cardedeu us convidem a l’Assemblea Oberta. Perquè només entre totes ho farem tot!

Si vols decidir-ho tot per a aquestes eleccions municipals, no t’ho perdis. Comptem amb tu!