Els dos regidors de la CUP, prenen possessió del seu càrrec al Ple de constitució del nou Ajuntament

Els dos regidors de la Candidatura d'Unitat Popular, Marta Cordomí i Adrià Soler, han pres possessió del seu càrrec al Ple de constitució del nou Ajuntament. Tots dos han promès el càrrec per imperatiu legal.

Al discurs, la Marta Cordomí ha explicat l'imperatiu que obliga als càrrecs electes a prometre fidelitat al Rei i a la Constitució Espanyola, per assumir el càrrec que ha legitimat el poble. En contradicció amb aquesta promesa, els regidors de la CUP de Cardedeu assumeixen treballar pel poble de Cardedeu, emmarcat en el territori nacional dels Països Catalans, per la justícia social i l'alliberament nacional respecte als seus estats opressors, l'espanyol i francès.

A l'elecció d'alcaldia, el nostre vot ha estat per la nostra candidatura, amb coherència amb la política de pactes que la nostra formació havia marcat abans de celebrar-se els comicis. En aquest sentit, tenint en compte els resultats obtinguts el passat 22 de Maig i els contactes mantiguts amb altres partits, hem considerat que el més adient era optar per no donar suport per investir cap altre candidat.

Des de la CUP fem saber que el Govern que finalment acabi formant l'alcaldessa Calamanda Vila podrà trobar en la nostra formació un aliat per dur a terme polítiques que millorin el nostre poble:; estem disposats a arribar a acords puntuals si les polítiques que es proposen van en la direcció del nostre programa polític: sortir de la crisi i aprofitant la conjuntura canviar el model econòmic i social en la mesura que ens permet el municipi, treballar perquè els joves puguin desenvolupar la seva vida, radicalitzar la democràcia acostant les decisions als ciutadans, promoure la cultura popular dins el marc dels Països Catalans, evitar les agressions al nostre entorn i anar cap al residu zero.

Des de la CUP, per tal de complir amb la radicalització democràtica prevista al nostre programa polític, convocarem una assemblea de membres i simpatitzants per tal de fixar les línies a seguir durant la legislatura i les prioritats de la nostra formació.