Assemblea Oberta

Ara fa 3 anys, des de la CUP de Cardedeu vam encetar l'il·lusionant projecte d'entrar a Govern per poder començar a sembrar una llavor que ens permeti una societat més justa. Amb els nostres encerts i errors, volem compartir amb vosaltres aquella feina feta que creiem que ens apropa a un model més comunitari, una propietat més col·lectiva, una distribució més equitativa, una gestió més horitzontal i un sistema de valors basat en el bé comú.

Un dels grans reptes que hem entomat des de que vam entrar a govern ara fa 3 anys és com socialitzem, més enllà dels regidors i l'assemblea local, la presa de decisions sobre quines són aquelles polítiques que hem de dur a terme per aconseguir transformar el poble des d’una perspectiva d’esquerres.

No és una tasca senzilla. Venim d’una cultura política molt avesada a la delegació d’unes decisions que condicionen materialment les nostres vides a uns polítics suposadament experts. Ens cal engrescar a molta més gent a assumir el compromís individual que suposa tirar endavant un projecte col·lectiu d’aquestes característiques.

Les nostres millors eines de participació són assemblees obertes i grups de treball sobre temàtiques concretes. Uns espais de debat pausat on totes les persones afins als plantejaments ideològics de la CUP poden aportar la seva visió particular de les necessitats del nostre poble.

Des de fa mesos estem preparant una nova assemblea oberta que tindrà lloc el diumenge 3 de juny a les 10:30h a la plaça Joan Alsina. Un dels objectius d’aquesta edició és fer un retorn de la tasca de govern i per això us demanem que ens feu arribar les vostres inquietuds al correu [email protected] o al formulari que trobareu a les xarxes socials. L’altre gran objectiu és marcar les prioritats d’allò que cal millorar o que encara no s’ha pogut fer per seguir fent créixer la llavor que hem sembrat.

Per a més informació aneu a la columna d'enllaços o bé al pdf

Si voleu accedir a les respostes a les vostres preguntes ho podeu fer des de l'apartat preguntes amb resposta