Assemblea Oberta

El dimnege 8 de maig, des de la CUP de Cardedeu ús proposem una assemblea oberta per parlar del que estem fent i del que hi volem fer a l'Ajuntament. Serà a la Sala Sarau a les 12 del migdia. Ens hi acompanyarà en Josep Manel Busqueta.

Des de la CUP de Cardedeu ús proposem una assemblea oberta per parlar del que estem fent i del que hi volem fer a l'Ajuntament

A Cardedeu tenim un govern de transformació, és per això que us proposem un marc de debats i reflexions per valorar les actuacions realitzades durant aquest primer any al govern donant resposta a les necessitats de les persones que hi vivim, en els diversos d’àmbits: veïnals, culturals, polítics i socials

Sóm una eina al servei dels moviments socials amb l'objectiu de construir un Cardedeu més just, ecològic, comunitari, solidari, feminista i radicalment democràtic, per la seva gent.
Treballem des del municipalisme per a la construcció social i nacional del nostre país i d’un món més lliure i just.

Vine i participa!