22 de maig: CUP, un projecte de futur

Al Ple d’ahir dijous la nostra regidora, Marta Cordomí, anuncià que encapçalarà la llista de la Candidatura d’Unitat Popular per a les properes eleccions municipals. L’anunci era doble ja que no havíem confirmat si participaríem als comicis del proper 22 de maig. Tal com vam fer ara fa gairebé quatre anys la decisió l’hem presa des de l’assemblea, recollint al màxim de punts de vista abans de el pas. Així doncs, un cop decidit que concorrerem a les properes eleccions, ens queden menys de tres mesos per bastir un programa i una opció política engrescadora. No comencem de zero, disposem de l’experiència d’haver estat quatre anys al consistori amb el regidor Carles Roca al capdavant i una assemblea que ha treballat per donar-li suport. La CUP hem estat al costat de les lluites per defensar el territori: contra el golf de Vilalba, el projecte de kàrting o el Quart Cinturó; hem treballat a les comissions de mobilitat o urbanisme i hem defensat una política social de suport als més necessitats. També hem actuat sempre essent conscients que la nostra vila és part d’una nació, els Països Catalans, oprimida pels Estats espanyol i francès.

Convidem a tothom a participar en aquest projecte col·lectiu. Volem refer de cap i de nou en nostre programa polític i la llista electoral per tal d’adaptar-lo a les necessitats de la nostra vila i és per això que necessitem la vostra col·laboració: ja sigui a títol individual, d’entitats, de grups o de col·lectius que ens vulguin fer arribar les seves demandes o venir a les reunions.

El proper 6 de març ens reunirem al Casal Popular Els Escorrelots al carrer Hospital 21. Tothom hi és convidat!